آموزش ساخت انرژی هسته ای در آشپزخانه !!!



بعد از اینکه محمود احمدی نژاد در یکی از سخنرانی هایش عنوان کرد که یک دختر بچه 15 ساله توانسته است در آشپزخانه منزلشان به انرژی هسته ای دست پیدا کند من بسیار کنجکاو شدم و تصمیم گرفتم من هم این کار را انجام بدهم برای همین به دیدن یکی از دوستانم که در مقطع فوق لیسانس فیزیک هسته ای در دانشگاه صنعتی شریف تحصیل میکند رفتم و موضوع را با وی مطرح کردم این دوست من که لقب پروفسور بالتازار را از دوران دبیرستان بدوش میکشد بعد از یکساعت صغری و کبری چیدن برای من عنوان کرد چنین چیزی غیر ممکن است و عنوان این مسئله توسط محمود احمدی نژاد یک شانتاژ رسانه ای و خود بزرگ بینی کاذب است .
با این حال من همچنان مصمم بودم که انرژی هسته ای را در آشپزخانه منزلمان تولید کنم بدین جهت از چند کارشناس دیگر پرس و جو کردم ولی باز هم نتیجه ای نگرفتم تا سرانجام یکی از دوستان دانشمند به مزاح به من گفت بهتر است به خیابان ناصر خسرو تهران ( مرکز فروش مواد شیمیایی و لوازم آزمایشگاهی و داروهای کمیاب و..... شیر مرغ و جان آدمیزاد ) بروم و از کسبه آن منطقه موضوع را سوال کنم . من هم یک روزصبح از خانه بیرون زدم و بسمت ناصر خسرو حرکت کردم . در ابتدای خیابان ناصر خسرو با افرادی مواجه شدم که دایما میگفتن دارو ... دارو داریم .... چه دوایی میخوای داداش ؟ ... من هم به یکی از این افراد گفتم ببخشید من میخوام توی آشپزخانه منزلمان انرژی هسته ای درست کنم . چی کار باید بکنم ؟ دلال دارو یه نگاهی به دورو برم کرد گفت بدنسازی کار میکنی ؟ گفتم نخیر قربان ! گفت موردی نیست ! یه نوع انرژی هسته ای داریم به اسم کراتین .... یکماهه میکنتت سیلوستر استالونه !!! یک نوع دیگه انرژی هسته ای دارم به اسم آمینو اسید ...... مکمل همون قبلیه دوماهه میکنتت آرنولد !! از من میشنوی چفتشو با هم ببر اگه دو ماه دیگه هیکلت ردیف نشد بیا همینجا هم پولتو پس میدم و هم هر چی خواستی بهم بگو ! مایه اشم 100 تا بیشتر نیست ( 100 هزار تومان ) . گفتم نه منظورم از اینا نیست از اون انرژی هسته ای ها که توی کارخونه ها و نیروگاه ها تولید میشه هست . یه نیش خندی زد گفت : نه داداش اون راسته کار ما نیست . بعد به یکی دیگه که 50 قدم پایین تر بود اشاره کرد و گفت اون بابا انرژی هسته ای داره برو ازش بگیر . خلاصه من هم رفتم پیش اون بابا گفتم آقا من انرژی هسته ای میخوام گفت دو نوع داریم کوچیکاش 1000 تومان بسته ای بزرگاش 2000 تومان بسته ای من هم که کنجکاو شده بود این چه ابزار انرژی هسته ای هست که انقدر ارزونه . گفتم از اون بسته بزرگاش بده بعد رفت از پشت بوته های شمشاد یک بسته آورد و داد دستم وقتی باز کردم دیدم سیگارته ( ترقه هست ) با تعجب گفتم اینکه سیگارته . گفت پس میخواستی با 2000 تومان بهت موشک کروز بدم . گفتم نه منظورم از اون انرژی هسته ای هاهست که ازش برق درست میکنن توی نیروگاها استفاده میشه . گفت نه داداش ما دنبال کار خلاف نمیریم برو خدا روزیتو جای دیگه بده . خوش اومدی !!! من هم با حسی توام با یاس و ناامیدی بسمت پایین ناصر خسرو حرکت کردم به یکی از مغازه های فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی رسیدم رفتم تو و تا کلمه انرژی هسته ای از دهنم خارج شد یکی از فروشنده ها گفت بله قربان داریم یه پکیج انرژی هسته ای تازه از آلمان برامون رسیده توپ توپه توی ماهواره هم تبلیغش میکنن هرکی برده راضی بوده . گفتم چه چوریه . رفت یکی از بسته ها رو آورد و سرشو آورد کنار گوشم گفت خیلی توپه من خودم ازش استفاده کردم 100 درصد راضیم توی این پکیج ( بسته ) یه شربت داره که عصاره گیاه جیسینگ و... هست آخره کمر سفت کنه یه پماد هم داره وقتی بزنی هم بیحس میکنه هم نمیزاره شل شه و یه بسته 50 تایی کاندوم با بوی گل سنجد داره که فقط کافیه بوش بخوره به سردترین دختر ایکی ثانیه داغش میکنه تا اومدم بگم نه آقا من از اینا نمیخوام گفت قیمتشم قابلی نداره 70 هزار تومان بیشتر نیست . گفتم آقا من از اون انرژی هسته ای ها میخوام که میشه توی آشپزخونه درستش کرد . چپ چپ نگاه کرد گفت آقا ما نماز روزه هامون ترک نمیشه ماه محرم ما توی همین بازار هیت محبان امام حسین را میندازیم داداش ما تاحالا 4 بار برای پابوس آقا امام حسین کربلا رفتیم گفتم جناب منظوری نداشتم . چرا ناراحت شدید ؟ گفت فحش ناموس بده ولی ازم نخواه راه و روش ساخت انرژی هسته ای توی آشپزخونه رو بهت یاد بدم . برو خدا هدایتت کنه . من هم با تعجب از مغازه بیرون اومدن و چند قدم پایین تر یک مغازه فروش لوازم آزمایشگاهی بود رفتم تو و خواستمو تکرار کردم . فروشنده گفت استاد !!! الان لوازممون تکمیل نیست اگه عجله نداری تا آخر همین هفته صبر کن تا لوازم مورد نیاز برای ساخت انرژی هسته ای از کارگاه میرسه بعد در خدمتتون هستیم من هم با تعجب گفتم قربان یعنی میشه توی آشپزخونه انرژی هسته ای درست کرد با یه لبخند شیطنت آمیزی گفت هم توی آشپزخونه میشه هم توی حیاط میشه هم توی زیر زمین میشه و... با هیجان ازش پرسیدم چه لوازمی میخواد . گفت : یه 3 پایه فلزی میخواد یه توری نسوز / یه بالون ته پهن چند cc / یه در پوش لاستیکی دو سوراخه / یه قیف شیر دار / یه لوله تخلیه / یه شیلنگ / یه بشر بزرگ و نهایتا یه ارلن ته پهن . بعد گفت چقدر انرژی هسته ای میخوای درست کنی ؟ گفتم فقط میخواستم آزمایش کنم ببنیم میشه توی خونه انرژی هسته ای درست کرد یا نه . با تعجب گفت : میخوای 50 الی 60 تومان هزینه کنی که یه آزمایشی رو که بارها همه انجام دادن تو هم انجام بدی؟!؟ خوب برو با زود پز و شیلنگ مسی انجام بده ! گفتم یعنی با زود پز و شیلنگ ساده هم میشه ؟ گفت کاری نداره که ! میریزیش توی زودپز درشو محکم میبندی و یه سر شیلنگو وصل میکنی به سوپاپ بخار طوری که نشتی نداشته باشه و بقیه شیلنگو میزاری توی یه لگن پر از آب و یخ و انتهای شیلنگو میزاری توی یه بطری یا ظرف نوشابه خانواده بعد شعله گازو با درجه ملایم روشن میکنی تا عمل تقطیر انجام بشه به همین راحتی ! با سرعت پرسیدم : ببخشید چی چی رو بریزم توی زود پز ؟ با تعجب گفت : هموم شرابی رو که درست کردی دیگه ! چرا خنگ بازی در میاری ! تازه دوزاریم افتاد . بلاخره فهمیدم منظور محمود احمدی نژاد از درست کردن انرژی هسته ای در آشپزخانه چی هست . از مغازه بیرون اومیدم و از اینکه بلاخره جواب این معما رو پیدا کردم خیلی خوشحال بودم به منزل یکی از رفقا رفتم و ازش 1 لیتر شراب تازه گرفتم و رفتم خانه و بساط تولید انرژی هسته ای را رو براه کردم و بعد از تولید انرژی هسته ای آنرا بسلامتی تمام مردم ایران سر کشیدم .


آموزش ساخت همه نوع انرژی هسته ای ( انواع شراب / ودکا / آب جو و..... )


بايگانی وبلاگ


این وبلاگ به این آدرس خاکستر سوزان منتقل شده است لطفا از آن هم بازدید کنید .