این مزدوران رژیم را به پلیس و دستگاه اطلاعات آلمان معرفی کنید .





در اعتراض ایرانیان ساکن برلین به جنایات حکومت علیه ملت ، مزدوران وابسته به سفارت بمقابله با جوانان معترض پرداختند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند . جالب ست که تعدادی از این مزدوران ادعای مخالفت با حکومت جمهوری اسلامی را داشته و به همین واسطه اجازه اقامت در آلمان را کسب نموده اند ، اما با حضور جوانان ایرانی در مراسم وابسته به سفارت جمهوری اسلامی و اعلام اعتراض به جنایات رژیم ، این افراد وقیحانه جانب حکومت اسلامی را گرفته و جوانان معترض به وقایع عاشورا را کتک زده و از مجمع ایرانیان ( وابسته به سفارت جمهوری اسلامی در برلین ) بیرون کردند .
با پخش فیلم این واقعه ( اعتراض به وقایع عاشورا در ایران ) و مقابله مزدوران با ایرانیان هوادار جنبش سبز از تلویزیون ایرانیان برلین ، سرسپردگان رژیم و وابستگان به سفارت جمهوری اسلامی به هراس افتاده اند ، گویی پول سفارت برای خودفروشی اینان زیاد هم خوش یمن نبوده و مانع از رسوایی آنان نشده است !
( آن آخونده – حاج علی اکبری – از ایران برای روضه خوانی به آلمان رفته بود و ایشان رییس اسبق سازمان به اصطلاح جوانان بودند ولی اکنون به شغل شریف !!! سردسته چماغداران ارتقا پیدا کرده اند)

بايگانی وبلاگ


این وبلاگ به این آدرس خاکستر سوزان منتقل شده است لطفا از آن هم بازدید کنید .